14 Mayıs 2013 Salı

Gratis Anneler Günü İndirimi !

Merhabalar :)


Gratis'in Anneler Günü için yaptığı müthiş indirimi duymayanınız yoktur. Duymadıysanız da kaçırdınız kızlar üzgünüm :) Gülüyorum, ama sinirden.. Çünkü indirim tarihlerini bilmeme rağmen son iki gün akşam saatlerinde gidebildim Gratis'e. Her yer talan edilmişti,çok kalabalıktı ve ürünler tükenmişti :( Tester ürünlerin bile yerinde yeller esiyordu.
Kalanlardan beğendiğim bir kaç parça ürünü almak zorunda kaldım,oysa ki bir çok şey almayı düşünüyordum. Kısmet,nasip ne diyelim :) Bu arada kaçıranlar üzülmesin,aldığım ürünleri saklıyorum,yakın zamanda çekilişimiz olacak kazanma şansınız var takipte kalın !



Bakalım neler almışım :)






Evet aldıklarım bunlar :)





Listerine sürekli olarak kullandığım bir ürün,mavi renkli olanını kullanıyordum. Bu kez yeşil tercih ettim. Mavi olanı güzel tavsiye ederim. Kullandığım markalar arasında en iyisi bu diyebilirim.






Vaseline ! Mis gibi kakao kokan bu üründen iki tane aldım. Biri bana biri ise şanslı çekiliş sahibine :) Bayılacağına eminim. Cildimi yumuşacık yaptı.





Cekilişle hediye etmeyi düşündüğüm ürünlerden biri de bu makyaj bazı. Essence Make-Up Long-Lasting. Şu an makyaj bazı olarak La Roche Posay'ı kullanıyorum  BB Kremini. Ve bu ürünün uzun süre dolabımda kalacağını düşündüm. Bu nedenle hediye etmek istiyorum.





İşte bu ürünü ben çok ama çok sevdim. Essence Soft Touch Mousse. Cildim yağlı ve köpük yapısı sayesinde cildimin yağlanmasını hem geciktiriyor hemde gözeneklerimi çok güzel örtüyor. Daha öncede kullandıgım bir üründü. Bitmemesine rağmen indirimde olduğunu görünce dayanamadım. Cildi yağlı olan herkese şiddetle tavsiye ediyorum.





Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi. Daha önce başka bir rengini denemiştim,memnun kaldım. Hazır indirimdeyken bunu da alıp denemek istedim.





Essence Sun Club Matt Bronzing Powder. Büyüklüğü ilgimi çekti. Ten rengime uymasa bile allık olarak kullanacagımı dusundum. Ancak cekmecemde bu renk bir çok allık farkettim :) O nedenle bu ürünü de açmadım ve hediye etmeyi düşünüyorum.



Yine Essence'in bir kapatıcısı. Oldukça memnunum. Daha önce kullandığım bir ürün olduğundan tekrar aldım. Bu ürünü kendime saklamayı düşünüyorum üzgünüm :) Zaten zor buldum :)


Ve son olarak Maybelline Maskara... Memnun kalmadım. Nedenini de bir sonraki yazımda detaylar ile anlatacağım. Cok daha memnun kaldığım,daha uygun fiyatlı rimeller var. İnanın sizde bayılacaksınız.

Sevgiyle Kalın
                                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder